Bestelling en levering


 Vraag: Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?
 Antwoord: De gemiddelde levertijd bedraagt 5-10 dagen. Onze producten
 worden namelijk direct vanuit de leverancier naar jou verzonden. Door dit
 unieke businessmodel kunnen wij enorm besparen op opslag- en
 transportkosten en kunnen wij de producten tegen een lagere prijs
 aanbieden dan de concurrent en de verzendkosten voor eigen rekening
 nemen.


 Vraag: De verwachte levertijd is voorbij, waar blijft mijn bestelling?!
 Antwoord: In 99% van de gevallen worden de bestellingen binnen de
 verwachte levertijd geleverd. Helaas kan het weleens voorkomen dat een
 bestelling in het leveringsproces vertraging oploopt. Je kunt de status van
 je bestelling checken via de volg je bestelling pagina.
 
 Heb je 3 dagen na de verwachte levertijd nog niets ontvangen? Neem dan
 even contact met ons op.


 Vraag: Ik mis een aantal producten bij mijn bestelling, hoe kan dat?
 Antwoord: Omdat we werken met verschillende leveranciers kan het zo
 zijn dat producten afzonderlijk van elkaar verzonden worden. Als er items
 uit je bestelling ontbreken ontvang je deze doorgaans na 2-3 dagen.
 Onze excuses voor het ongemak.


 Vraag: Wat zijn de verzendkosten?
 Antwoord: De verzendkosten van de bestelling nemen wij voor eigen
 rekening.